minisara

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Tävling!

Av Sara - 2 januari 2011 18:30

Dags för en tävling elr vad tycker ni?

Blev sponsrad av en smyckeäffärsom heter klockor.se. Dom ville att jag skulle göra en tävling *Kul kul*

 

Iallafall man vinner en klocka :) Som kostar runt 400-500 kr :)

Man får bestämma färg ^^

 

För att vara med ska ni göra så här!

 

* Kommentera och berätta varför just du ska vinna klockan!

 

* Skriva vilken färg du vill ha den i "Finns i rosa lilla röd svart silver guld o.s.v"

 

*Skriva din e-mailadress så jag kan nå dig om "DU" vinner :)

 

Såååå passa på

 

Tävlingen avslutas den 2011 - 01 - 12 :)

 

 

 

 

 
 
Jeleniish

Jeleniish

2 januari 2011 18:50

För att klockor är snygga:) Rosa =)

http://www.jeleniish.bloggplatsen.se

 
Jeleniish

Jeleniish

2 januari 2011 18:53

btw,vill inte skriva min mail så alla kan se den. :)

http://www.jeleniish.bloggplatsen.se

 
Isabelle

Isabelle

2 januari 2011 19:59

för dom är snygga och om man är bäst så har man klocka! XD <3 GULD :)

http://isabello.bloggplatsen.se

 
Mikaela

Mikaela

2 januari 2011 20:10

Klockor är fina :)
Och de skulle var trevligt att vinna någon gång:D
men dom är iallafall super snygga och hur kul vore de inte att ha en sån klocka på sej :)
btw ROSA :)

Mail adress: girl.music96@hotmail.com

http://justinbiebermyworld.bloggplatsen.se

 
simone .

simone .

2 januari 2011 21:03

för att jag aldrig kan hålla tiden, & behöver en klocka väldigt mycket, rosa :D

simonealexandersson@hotmail.com

http://www.ssiimone.bloggplatsen.se

 
Josefin

Josefin

2 januari 2011 23:30

Hej måste bara säga att jag verkligen gillar din blogg!, jag skulle gärna vilja vinna en klocka för att jag delvis typ ALLTID kommer sent på mina lektioner :S och för att det vore riktigt coolt att vinna. btw så har jag min lilla otur och har aldrig vunnit något :'( .

Om jag nu skulle vinna en klocka så skulle färgen kvitta.(kanske vit, svart, gul,röd, orange?! eller liknande) bara tanken på att vinna gör min så glad, tack för möjligheten :D fortsätt blogga för jag diggar din blogg GGGGRRRRYYYYYMMMMTTTT mkt! :) // Josefin

http://www.jo-osefin.bloggplatsen.se

 
josefin

josefin

2 januari 2011 23:32

blev så till mig att jag glömde mailen ;)
här kommer den : jo-osefin@hotmail.com

http://www.jo-osefin.bloggplats.se

 
Pernilla

Pernilla

2 januari 2011 23:40

Söt blogg du har söta du=) varför jag skall ha en klocka är för att jag inte äger någon klocka och eftersom favorit färgen är svart så blir det svart=) e-mail får du om jag vinner =)

http://superdunderklumpen.blogplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 8 januari 2011 16:48

FRÅN OCH MED NU BLOGGAR JAG BARA PÅ WWW.TRENDY.BLOGGPLATSEN.SE     ...

Av Sara - 7 januari 2011 16:30


Sara bör ha kommit hem idag !  WHIIII (!!!)   Har saknat henne :(   Detta får nog bli mitt sista gästinlägg eftersom nu kan ju Sara blogga som vanligt igen eftersom hon är ju hemma . . . Men hon är säkert riktigt trött för man vaknar ju tidigt för at...

Av Sara - 6 januari 2011 21:15


Heej ! detta  får väll bli mitt sista gästinlägg för idag eftersom kommer inte hinna blogga senare . . .  hahahaahh ser ni bilden här nere?!  Tänk om man skulle gå ut sähår till stan :P  / Saras bästavän                       ...

Av Sara - 6 januari 2011 16:57


Hej igen ! :)  Sitter här och tråkar . . . Medans Sara är i Norge, eller jag vet inte hon kanske är i båten tillbaks hem för hon kommer ju hem imån whiiii. Kollade nyss runt på olika sminkbloggar, själv brukar jag sminka mig med foundation, kajal och...

Av Sara - 6 januari 2011 14:40

Somsagt, Sara är fortfarande i Norge så jag gästbloggar under tiden :)  Hann inte skriva fler inlägg igår eftersom jag skulle ut med min familj . . . sorry !  Jag antar att Sara är framme i Norge just nu :)  hehe, hoppas att hon har det bra (!!!!)  M...

Presentation


Min blogg kommer ni kunna följa den som en öppen bok med 200 sidor :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards