minisara

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Saras bästavän som gästbloggar !

Av Sara - 5 januari 2011 15:15

Hej ! detta är Saras bästavän som gästbloggar :)  Sara är nu i påvåg till båten som går till Norge, blir avundsjuk ! vill också åka båt och vara i Norge :)  lyx ! Har själv åkt samma resa 2 gånger med min familj, inne i båten är det riktigt snyggt och finns många shopping affärer och så . . .  Norge är också rkt fint ! :)  Men iallfall, jag hoppas att Sara kommer att ha det bäst under sin resa ( !!!!)  Jag saknar henne redan :(  Igår var jag ju hemma hos henne, vi tog riktigt många bilder tillammans . . . Tänkte att jag kunde lägga upp nåra här i hennes blogg :P   Hahahhaha, skrattar fortfarande åt hon tanten som vi såg när vi va i mataffären. Fast jag tycker inte alls synd om henne eftersom det är ju hennes fel att hon blir så full? hehe.  Ville igentligen sova över hos Sara igår fast det gick ju inte :(  Men iallfall,  tänker gästblogga 3 inlägg om dan, rätt så lagom :)  Men här under han ni få se nåra bilder vi tog igår !


                  Diggar denna bilden på henne (!!!!)


  

                   hehehe, här är jag :)

 



                SÖTNOS  <3

 


            meeeeee :)




      <3

 




   




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 8 januari 2011 16:48

FRÅN OCH MED NU BLOGGAR JAG BARA PÅ WWW.TRENDY.BLOGGPLATSEN.SE     ...

Av Sara - 7 januari 2011 16:30


Sara bör ha kommit hem idag !  WHIIII (!!!)   Har saknat henne :(   Detta får nog bli mitt sista gästinlägg eftersom nu kan ju Sara blogga som vanligt igen eftersom hon är ju hemma . . . Men hon är säkert riktigt trött för man vaknar ju tidigt för at...

Av Sara - 6 januari 2011 21:15


Heej ! detta  får väll bli mitt sista gästinlägg för idag eftersom kommer inte hinna blogga senare . . .  hahahaahh ser ni bilden här nere?!  Tänk om man skulle gå ut sähår till stan :P  / Saras bästavän                       ...

Av Sara - 6 januari 2011 16:57


Hej igen ! :)  Sitter här och tråkar . . . Medans Sara är i Norge, eller jag vet inte hon kanske är i båten tillbaks hem för hon kommer ju hem imån whiiii. Kollade nyss runt på olika sminkbloggar, själv brukar jag sminka mig med foundation, kajal och...

Av Sara - 6 januari 2011 14:40

Somsagt, Sara är fortfarande i Norge så jag gästbloggar under tiden :)  Hann inte skriva fler inlägg igår eftersom jag skulle ut med min familj . . . sorry !  Jag antar att Sara är framme i Norge just nu :)  hehe, hoppas att hon har det bra (!!!!)  M...

Presentation


Min blogg kommer ni kunna följa den som en öppen bok med 200 sidor :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards