minisara

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Sara - 3 januari 2011 21:17

Idag sög min uppdatering FÖRLÅT(!!!!)

Men asså efter jag hade skrivit min inlägg '' vad ska man ta med sig till Norge'' så åkte vi ner till en mat äffar och där typ var vi i 1 tim. Där köpte jag ej brun hårband behöver värkligen den!!. Sen efter vi hade köpt klart åkte vi till den  stora biblan i malmö har faktist aldrig varit i där så jag gick in och låna över 12 böcker snacka om att vara en pluggis . .  . . ^^ just nu är vi hos dom vi ska åka med till Norge hehehehehehehe !!!!


Som sagt förlåt fÖRLÅT FÖR UPPDATERING!!!!!

Imorgon kommer min älskling sara dåå komemer mina inlägg vara roliga :D:D:D:)





Bloggar imorgpn :)

Av Sara - 3 januari 2011 14:50

God morgon!

Nu är det endast 2 dagar kvar tills vi åker till Norge och dåå måste man ju börja småpacka elr vad tycker ni?

 

Själv såå har jg fått fram detta men om jag har glömt nått så säg jätte gärna till!

 

- Plattång

- Hårborste

- Smink

- borttagnings smink

- Kläder när vi ska vara i båten

- Kläder när vi ska ner i Norge "Isklallt kommer det vara"

- smyckpåse

- Smycke

- Chips(!!!!!)

- Godis

- Cola faanta o.s.v

 

känns som om jag har glömt nått . .  . =/

 

 

 

Snyggt med linset ;')

 

 

Bloggar snart ska bara äta!! 

Presentation


Min blogg kommer ni kunna följa den som en öppen bok med 200 sidor :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards