minisara

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Sara - 2 januari 2011 21:39

Asså music är mitt liv Utan musik kan jag inte leva (!!!)

hehehe men jaja detta är den sista inlägg för idag sen bloggar jag imorgon

 

JUSTE. Sara kommer inte imorgon :( Men hon kommer på tisdag hon kommer vara hemma hos mig fram till 21.00 :')

 

  

VI ÄR NORMALA . . . .

Av Sara - 2 januari 2011 19:20

Sitter just nu och mumsar i mig vanilja klass ;) Det är det godaste som finns (!!!) Och med glassen har man ju såklart RUSSIN skit gott ^^ Hahaha asså glassen var såååå stell man kunde inte ta upp nått såå dumma jag laa den i mikron hahah men det gick bra ;')

Kommer fortfarande ihåg denna låt som vi sjöng i 2-3an

 

"Galen joo jag är galen i glass galen galen joo jag är galen i glass glass glass glass i stora lass lass lass joo jag är galen i glass " HAHAHA!

 

  

 

 

 

;)

Av Sara - 2 januari 2011 18:30

Dags för en tävling elr vad tycker ni?

Blev sponsrad av en smyckeäffärsom heter klockor.se. Dom ville att jag skulle göra en tävling *Kul kul*

 

Iallafall man vinner en klocka :) Som kostar runt 400-500 kr :)

Man får bestämma färg ^^

 

För att vara med ska ni göra så här!

 

* Kommentera och berätta varför just du ska vinna klockan!

 

* Skriva vilken färg du vill ha den i "Finns i rosa lilla röd svart silver guld o.s.v"

 

*Skriva din e-mailadress så jag kan nå dig om "DU" vinner :)

 

Såååå passa på

 

Tävlingen avslutas den 2011 - 01 - 12 :)

 

 

 

 

Av Sara - 2 januari 2011 18:11

Pallar inte åka i den här skit väder :s Så får bli imorgon istället hehehe 

 

´Bääääääästa låten ever ;)´ 

Enrique Iglesias  är sååå fkn snygg ;O

 




Av Sara - 2 januari 2011 15:54

Blev ingen Jolaa & Rima idag ;( Asså jag vakna nyss (!!!!) Så jag ringde dom medans jag sov och sa att jag var små förkyld dåå saa dom att dom också var sjuka hahahaha snacka óm att ljuga  . . . .  ´´)

Men typ klockan 18.00 elr mer ska vi åka till dom vi ska åka med till Norge! Där ska vi bestämma vad vi ska ha med oss för mat! Asså visste ni att per mållrätt kostar det typ 600:- kr danska(!!!!!!!!) så vi ska ha med oss mat härifrån hehehe flyktingar ne skojar ^^ Men asså typ palla betalla 600:- för varje målrätt(!!) hehehe

 

Den här inlägg blev mest om Norge känner jag (!!)

 

 

Hehehehehe!!

    

Båten ser typ så här ut fast den här är 10 och den vi ska åka med är 12(!!)

 

 

/Sara

Av Sara - 2 januari 2011 00:29

Bloggar självklart imorgon ^^


  



Presentation


Min blogg kommer ni kunna följa den som en öppen bok med 200 sidor :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards