minisara

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Sara - 1 januari 2011 23:30

Självklart bloggar jag imorgon men ville bara visa hur nästa vecka ska se ut ^^ Och som sagt imorgon träffar jag Jolaa & Riman (!!!) Längtar som fan men hehehe här får ni schemat!

 

 

Hehehehe 

Måndag: Sara kommer och sover över fram till tisdag ^^

Tisdag: Sara åker hem ;(

Onsdag: Jag åker till norge "Norge here i come"

Tordag: Fortfarande i Norge  

Fredag: Kommer hem från norge ;(

Lördag: Typ sova halva han (!!!)

Söndag: Storshopping inför skolan (!!)

 

Bloggar imorgon elr kanske innan jag sover skriver jag en god natt inlägg (??)

 

//MiniSara

Av Sara - 1 januari 2011 22:31

Såg nyss fångarna på fortet asså jag trode faktist att nättkatterna skulle vinna " foki, paow, blondinbella  och petra" Men nej dom fick bara 2 nycklar (!!!!) Jag blev rkt besviken faktist! Asså dom där gamla tanter vann hehehe ^^/ Hahaha sen efter Fångarna på fortet var slut hörde jag bara på musik från tvn! Men iallafall imorgon ska jag träffa mina vänner som jag inte har träffat på drygt 3-4 månader Jolaa och Riman känn er saknade **/ Och sen på måndag kommer Sara och sover över fram till Tisdag! Och så på Onsdag åker vi till Norge!! Kommer snart göra en shcema på hur veckan kommer se ut ^^

 

PS. Asså nått är fel med bloggplatsen.se man kan inte ladda ner bilder elr nått rkt sickare  . . . . . Men jaja får hoppas på att dom såå snabbt dom kan göra den för det är inte roligt med bara text . . . . =C

 

 

//MiniSara

 

 

Av Sara - 1 januari 2011 19:14

Asså jag hatar reklam!! Typ Simpsons börja för en stund sen typ 5 min och nu är det reklam -.- Men ibland är reklam roliga elr bra att veta men det är inte alltid utan bara ibaand


Hehehe ville bara säga det att jag HATAR reklam ^^/



/MiniSara


Av Sara - 1 januari 2011 18:54

Välkomna till min blogg ^^

Jag passar på att göra en ny blogg just idag f för att det är första dagen på den nya året! Igår var det nyår ^^ Och för att fira den nya året kom några vänner hem till mig och vi gjorde en "hemmafest" Medans mina föreldrar åkte till sånna oc fira ^^ Hehehehe kul var det endå! Men jag smällde inga raketer för att jag är rädd för raketer :( Kan bertätta lite om varför jag är rädd för raketer. Joo det är så att när jag var liten så smällde en raket i mitt ansikte och jag fick rkt många skador :(

Iallafall sitte just nu och kollar på en film på kanal 5. Sån comedy endå rolig men snart börjar endå simpsons då ska jag kolla på det istället !  Hehehe på onsdag åker vi båt till Norge shit det kommer vara döö kallt! Men jaja vi kommer mest vara i båten! Asså båten har 12 våningar ;O snacka om att gå vilse . . . . Men jag kommer självklart blogga i båten för kommer vara där i 3 hela dagar (!!)  Men hahaha nu har jag skrivit över mkt (!!) såå jag bloggar snart!

  


  

Igår när jag sov över hos min vän Sara www.typdensomhetersara.bloggplatsen.se följ den ^^

 

//MiniSara

Presentation


Min blogg kommer ni kunna följa den som en öppen bok med 200 sidor :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards